105-ös busz (by LXXXIV. Lajos)

- elnézést, kinyitná az ajtót, mert kiesett a tárcám a zsebemből - kérdeztem a piros lámpánál hátulról előreszaladva a buszvezetőt
- én biztosan nem nyitok ki semmilyen ajtót - valaszolta
- jó, köszönöm szépen! - és annyiban hagytam
 
5-6  utas, kánon:
- miért nem nyitja ki a fiatalembernek azt az ajtót? (utas0)
- igen, nyissa ki a fiatalembernek (utas1)
- felesleges, tudom mi van - válaszoltam, de egyből elkaptam a fejem es élesen néztem ki az ablakon. 1 megálló, és leszállok
 
utasok tovább:
- de hát addigra eljoplák! (utas3)
- nem igaz, hogy megváltozott minden. egy kis szívesség hiányzik (utas0)
- az! (utas1)
- a szívesség, na ez hiányzik. a szívesség (utas2)
- nem igaz (utas3)
- félelemben élünk! (utas6)
 
odakaptam a fejem. nem lattam pontosan ki volt az, de megállt a busz és lepattantam.